Wednesday 28 September 2011

='(

kenapa la mesti jadi cmni,,da elok2 relation ni berjalan lancar ade je yang dtg mengganggu,,mmg x sah kalau xde masalah,,nk sound2 kat group tu watpe,,kalau yang bce,bce la,,kalau yang x bce xtaw pape la,,masalahnye bila da jadi cmni aku nk gi makan n study ngn dye pun susah,,aku xde la terasa sangat bce komen kat group tu sebab bagi aku kitorang xde wat bnde yang salah,,tp bila dye bce sume post tu dye jd marah,,yela,,org y sound tu pun gne bhse yang sangat 'elok',,aku pun geram gak,,tp disebabkan bnde tu dye da xnk mkn kat raff lagi,,kalau kwn dye x turun raff dye fikir 10 kali nk turun ke x,,sampai aku pun srbe salah nk ajak makan,,aku lak x ske makan sorang2,,maryam skang ni pun main tapau2 je,,sape yang teman aku,,terpaksala aku turun sorang2,,aku bukan pe,,aku just nk jumpe dye je,,sekejap pun jadi la,,time makan je aku boleh jumpe dye,,next week da balik cuti sem,,ntah dapat jumpe ke x even kitorg 1 negeri,,xde la jauh mne pun,,masalahnye bila da balik umah aku susah nk kuar,,dye senang la,,anytime je boleh kuar sebab ade moto sendiri,,aku ni kalau ade lesen pun blom tentu aku boleh kuar cm tu je,,emm,,aku x ske rse cmni,,seboleh2nye aku xnk terasa hati ngn dye,xnk wat dye marah,,tapi aku bukan jenis yang pandai sorok bila aku majuk bila aku x ok,,aku nak makan ngn dye tp aku x sampai hati nk biar dye rse x selesa bila turun raff,,pastu senyap je,,nt sorang mcm kayu sorang mcm batu,,x bercakap,aku pun xtaw nk treat dye mcm mne,,aku buat mcm besa dye x selesa,,aku pun rse awkward,,x boleh ke dyorang biar aku happy ngn dye,,biarkanla kitorang as long as kitorang x wat bnde yang x elok,,aku pun taw batas2nye,,emm,,nk luahkan kat sape pun aku xtaw,,aku tulis kat sini pun xkan ade org yang bce,,biarlah,,aku x nk susahkan dye n org2 keliling aku,,

No comments:

Post a Comment