Thursday 22 September 2011

GADIS 18 TAHUN,,

klaka rsenye bila teringat pasal semalam,,ptg semalam aku call mak aku,,then,mak aku ckp yang abah aku x sedar aku da 18 tahun sebab tu dia selalu risaukan aku,marah aku bila aku buat something yang org dewasa buat,,aku gelak bila mak aku citer cmtu,,sebabnya abah aku x perasan aku da besar,aku x membesar depan dia,,dari aku umur 13 tahun aku da duk jauh dari family,,5 tahun aku duk seremban n time cuti panjang je aku balik,,tu pun x selalu jumpe abah sebab abah keja seminggu sekali je balik,,emm,,patot la hari tu abah marah sangat kat aku,,aku mempertikaikan jugak kenapa akak aku jrg kne marah,,sedangkan aku kne marah,,rupa2nye sebab ni la,,akak selalu ade kat umah,membesar depan abah,,aku ni je asyik merantau jauh2,,mana xnye abah x sedar yang anak bongsu dia ni sebenarnya da 18 tahun,,kalau org dulu2 da boleh kawen da,,abah ingat aku masih skolah rendah lagi sebab aku kecik je,,abah sungguh x realise yang aku da BESAR,,haha,,klaka sangat,,kecik sangat ke aku ni sampai abah ingat aku budak 8 tahun lagi,,abah,abah,,tapi aku x terasa la abah marah aku,,biasala tu,,mak pulak kesian kat aku sebab aku je yang selalu kne marah,,aku x salahkan mak n abah,,aku yang nakal mmg la slalu kne marah,,haha,,aku ni kan buat suka hati aku je,,xpela,,tu mknenye parent aku sayangkan aku sebab tu diorang marah,,


No comments:

Post a Comment