Wednesday 21 September 2011

NEW BOOK,,

skang ni aku sedang berperang,,bukan berperang macam kat palestin nuu,,aku sedang berperang menghadapi final exam untuk first sem ni,,fuhh,,baru aku taw betapa mencabarnye exam kat u,,kalau dulu aku rse spm tu susah skang ni aku rse spm tu senang je,,x study pun boleh dapat straight A,,tapi skang ni aku rse asasi ni susah gler,,emm,,mungkin x berapa nk gler tp gler la jugak,,haha,,aku un x taw pe yang aku ckpkn ni,,haha,,ala,,nanti aku masuk degree aku kata asasi ni senang degree lak yang susah,,sebenarnye xde bnde kat dunia ni yang senang,,zaman skang ni semua susah,,orang kata bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian,,so,skang ni hidup aku dengan buku je la,,emm,,x jugak kot,,haha,,merepek2,,

tu pasal final exam,,ni pasal hidup aku yang skang ni,,emm,,skang ni mungkin orang nampak aku terlebih happy kot,,mmg pun aku terlebih happy,,sebab pe,,sebab aku terlebih kasih sayang,,haha,,aku da xnk sedih2 lagi,,aku nk happy je manjang,,nk lupakan bnde yang menyedihkan,,yang sudah tu sudah la,,aku x boleh nk putar mse ke belakang,,hidup perlu diteruskan,btol x,,so,KITA ENJOY!!!!!!!!!

haha,,seronok sangat tu,,emm,,seronok2 jugak,,Allah jangan lupa sebab Dia yang bagi aku kegembiraan ni,,bila2 masa je Dia boleh amek balik,,so,kne berdoa banyak2 yang kegembiraan dan kebahagiaan akan jadi milik kita selamanya,,insyaAllah,,

No comments:

Post a Comment