Monday 12 September 2011

test =exam

test,test and test,,
exam,exam and exam,,
selagi aku bergelar pelajar aku x boleh lari dr 2 bnde tu,,sungguh menyeksakan orang mcm aku,,kenapa dengan orang macam aku?orang macam aku ni blaja last minute,,time klas byk tido,,then,blur,,bila da nk test,exam bru nk kelam kabut kecut perut macam apa,,haha,,td test chem,,aku bersengkang mte blaja tetap ade soalan yang aku x taw cmne nk jwb,,cmne tu?adakah aku mmg x taw atau aku yang x ingat,,haha,,sbnanye aku mmg x taw,,,haha,,ni ayat orang yang tga bengong otaknye,,sok physics,,lol,,lab report bio lagi yang nk kne anta,,OMG,,bersabar je la aku dengan semua bnde ni,,xpe2,,i.Allah aku boleh buat,,haha,,motivate diri sendiri,,terpaksala kan,,kalau x aku yang motivate diri sendiri sape lagi kan,,haha,,berserah segalanya,,

No comments:

Post a Comment