Friday 21 October 2011

rindunye!!!! ^_^

akhirnye stelah hampir 3 minggu aku mendiamkan diri,hari ni aku muncul kembali,,hahaha,,
aku saje je mendiamkan diri,,saje nk bagi orang rindu kat aku,,muahahahaha,,aku da dapat balik lappy aku,,so aku nk layan korea sepuas-puas hati aku,,aku nk on9 jugak,,aku nk lepas rindu nk on9,, eh,,aku nk dyorang rindu aku ke aku yang rindu dyorang ni??? aku da merasa kebosanan yang sama seperti time lepas spm dulu,,haih,,nothing much to do,,eat,sleep,watching tv,,sooo boring,,nasib sebulan setengah je,,lau 4 bulan?mungkin aku boleh menambah berat badan,,erk,,bila masa lak berat badan aku ni pernah bertambah,,makin berkurang ada la,,hikhikhik,,,emm,,aku skang ni kat umah buat je pape y aku nk,,tp rutin harian aku tetap sama,,bgun solat subuh then duduk termangu kat bilik,,kul 8 kemas umah,,pastu tgok tv,,tgh hari tido sampai zohor,,lepas solat zohor tgok kartun kat tv9 sampai 5.30 ptg,,then,makan,,sambung balik tgok tv sampai malam,,pastu,tido,,sambung balik rutin y sama keesokan hari,,tu je la y aku buat selama seminggu selepas aku baik dr chicken pox,,ooppsss,,lupa lak nk koba,,aku balik2 umah je bawak penyakit,,CHICKEN POX!!!!but don't worry be happy,,aku da baik da,,,kat umah aku ni pun semua da kena,,i'm the last one,,so,semua org macam relax je aku kena,,x takut pun sbb dyorang da kena,,tapi aku still lagi kena berpantang makan untuk menghilangkan parut2 y ade,,so,skang ni,..... KITA ENJOY!!!!

No comments:

Post a Comment