Friday 16 December 2011

forget again..

semalam again aku tertinggal kunci dalam bilik time aku keluar gi kafe,,ni da kali ketiga aku tertinggal kunci..first time aku panik..then,aku ngn beberape orang sahabat aku yang tak berapa nk gagah lagi perkasa tendang pintu bilik aku tu sampai terkopak..sekarang ni da dapat pintu baru..so,second and third time aku xnk da tendang pintu tu lagi...malas oooo nak wat report untuk dapatkan pintu baru..so,semalam aku tido bilik kawan aku..thanx to my friend,maryam bcoz she suggested me a very good idea..wanna know what?x payah gi kelas BEL300 pagi ni and gi pejabat kolej untuk amek second kunci..aku pun wow!!!x payah gi kelas BEL hahaha,,,,and mmg betul aku x pergi,,sungguh bahagia,,fyi,aku x pernah ponteng kelas taw,,kali ni je sebab terdesak,,dharurat,,kalau x mmg aku xkan masuk bilik sampai hari isnin la,, = = ''
sekarang ni aku da boleh masuk bilik,,heaven nye,,muahahahaha


p/s: before keluar bilik makesure da amek kunci OR kunci letak je kat pintu..so,bila keluar x miss untuk bawak kunci sekali..

No comments:

Post a Comment