Saturday 17 December 2011

talentime

malam ni aku gi tengok asasi got talent..dan aku akui ramai student asasi yang ade bakat dalam bidang nyanyian termasuk kawan aku,AMALINA HOLIDI,,dan aku sangat envy dengan budak perempuan yang pandai main gitar sebab aku x pandai,, = =''

mostly budak lelaki main gitar and aku rasa lelaki yang pandai main gitar seorang yang sweet,,sebab pe nanti kalau gf merajuk boleh pujuk dengan main gitar,,aku pernah berangan kalau aku merajuk boy aku datang pujuk sambil main gitar,,so sweet,,, (jauhnya imaginasi aku) hahaha

mungkin aku boleh belaja main drpd abang2 aku yang tersayang,,tapi masalahnya aku ade bakat ke??tangan pun kayu,,muahahahaha (kutuk tangan sendiri)

p/s; setiap manusia ada bakat masing2,,jangan jeles dengan pe yang orang lain miliki kerana mungkin kita ada bakat yang lagi istimewa,,yang paling penting kita semua istimewa kerana kita adalah ciptaan ALLAH S.W.T

No comments:

Post a Comment