Sunday 18 December 2011

the best team of the year..

Hari ni dak2 Sekretariat Mahasiswa Asasi (SMA) ade anjurkan salah satu acara dalam Arena Asasi 2011/2012 iaitu futsal.. and the gang pulak buat team dan aku dengan secara ak rasminya jadi PM (personal manager)..hahaha..padahal x reti sangat nk main pun..gasak la..

nak taw sape player team aku? (ceh,,perasan team aku,,hahaha)



ni la dye player terbaik hari ni..
(dari kiri belakang : fazie,amal,maryam,asma;)
(dari kiri depan : roy,nasyita,param)


time tengah tunggu turn main..

without training or any practice dyorang boleh men dengan sangat bagus sampai aku pun tabik spring kat dyorang..caya lah korang..

FYI, nama team dyorang ade FREESTYLE..tu pun dyorang dapat nama lepas tengok sorang SMA ni pakai baju ade tulis 'FREESTLE'..hahaha

ternyata dyorang main sama seperti nama team dyorang..sangat freestyle n yang penting enjoy!!!
aku sangat excited tengok dyorang main..menjerit x ingat dunia..hilang kecunan aku..muahahaha..

Alhamdulillah, dyorang berjaya jadi juara group K dan layak ke semi final..


dyorang dah kepenatan..
time ni tengah tunggu turn untuk main dalam semi final..

Antara aksi2 player dalam court : 




dyorang mmg cool gler,,,

at last,selepas berjuang berhabis-habisan akhirnya dyorang merangkul gelaran NAIB JUARA FUTSAL PEREMPUAN..

ok la,kan..x training pun..yang training pun kalah dengan dyorang,,so,dyorang mmg hebat la,kan..
hahaha


aksi lepas da menang..
(PM pun join semangkuk)
hahaha

korang sangat hebat,,AKU SAYANG KORANG!!!!
CONGRATS TO ALL OF U.. :)

1 comment: